BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sedikit pesanan buat visitor.

belog inie sudah berpindah.
sile follow url inie :)

3.25.2010

satu impian ~

SITI AMIRAH DAYANA MUHAMMAD AMERULLAH
satu impian .
disini aku mencari
dan kini aku temui
kuntuman asmara berbunga di hati
kau dan aku berjanji
dan ternyata suda apa yang dicita
terbalas tanpa ada dusta
dan terusik hati
berserah rasa
sebalik kilauan mutiara
inilah erti pengorbanan
kasih yang ku berikan
kisah hidup yang maseh panjang
ku cari jalan kesudahan
satu impian ~~



MUHAMMAD FHAZRILL MUHAMMAD FESOL
diriku dirimu .
aku diriku
kamu dirimu
tiada kan serupa
aku dunia ku
kamu duniamu
tiada kan bersatu
khayalan dan juga fantasi
penuhi fikiranmu
khayalan dan juga fantasi
penuhi di mindamu
bicara di bibir mu
tiada kenyataan
aku duniaku
kamu duniamu
teguh dibumi nyata
ku mencari sinar kejayaan
di setiap penjuru hidupku
aku diriku
kamu duniamu
tiada kan bersatu
oohh
fantasi~~
aaaaaaa
fantasiiiii~~
bicara di bibir mu
tiada kenyataan
bicara di hati mu tiada ketulusan
ooohhhh ..




0 comments:

3.25.2010

satu impian ~

Posted in buku conteng buyott at 2:42 AM
SITI AMIRAH DAYANA MUHAMMAD AMERULLAH
satu impian .
disini aku mencari
dan kini aku temui
kuntuman asmara berbunga di hati
kau dan aku berjanji
dan ternyata suda apa yang dicita
terbalas tanpa ada dusta
dan terusik hati
berserah rasa
sebalik kilauan mutiara
inilah erti pengorbanan
kasih yang ku berikan
kisah hidup yang maseh panjang
ku cari jalan kesudahan
satu impian ~~



MUHAMMAD FHAZRILL MUHAMMAD FESOL
diriku dirimu .
aku diriku
kamu dirimu
tiada kan serupa
aku dunia ku
kamu duniamu
tiada kan bersatu
khayalan dan juga fantasi
penuhi fikiranmu
khayalan dan juga fantasi
penuhi di mindamu
bicara di bibir mu
tiada kenyataan
aku duniaku
kamu duniamu
teguh dibumi nyata
ku mencari sinar kejayaan
di setiap penjuru hidupku
aku diriku
kamu duniamu
tiada kan bersatu
oohh
fantasi~~
aaaaaaa
fantasiiiii~~
bicara di bibir mu
tiada kenyataan
bicara di hati mu tiada ketulusan
ooohhhh ..





Free Template Blogger collection template Hot Deals SEO

0 comments on "satu impian ~"

Post a Comment